יום רביעי , 22 אוקטובר 2014
מאמרים עדכניים

פירוק רכבים

המשרד לאיכות הסביבה בעד פירוק רכבים

אם הרכב שלכם כבר לא מה שהיה שקניתם אותו והגיר כבר חלש והמנוע כבר לא סוחב כדאי מאוד לפנות למגרש פירוק רכבים.

לפחות תקבלו על הרכב שלכם שווי כסף לרכב לברזל ותמנעו מכדור הארץ לספוג גזים רעילים מיותרים ותתרמו לאיכות הסביבה.

חשוב להבין שפנייה לקונה רכבים לפירוק עדיפה על פני לחפש קונה לרכב שלכם ולבזבז עליו זמן יקר שעדיף להשקיע בדברים יותר חשובים.

ישנם אנשים רבים שמעדיפים עצמם לנסוע ולחפש מגרש רכב ולנסות שם את מזלם בקבלת מחיר יותר טוב עבור רכבם לא כך הדבר.

מכיוון שקונה רכבים לפירוק מביא כמות גדולה של רכבים למגרש רכב יש לו יכולת מיקוח יותר גבוהה עם מגרש רכבים.

על כן אם אתם מעוניינים לקנות רכב חדש תוכלו לפנות לשלמה Bill קניית רכבים יד שנייה ולקבל הציעה הוגנת על רכבכם הישן .

פירוק רכבים נעשה ברוב חלקי הארץ וניתן גם להזמין גרר שיגרור את הרכב ל- מגרש רכב או לקונה רכבים .

פירוק רכבים

 רוצה לקנות רכב חדש? מזל טוב, אבל מה אפשר לעשות עם הרכב הישן? הוא כבר ענתיקה מי יקנה אותו? מסתבר שיש פתרון מעולה למצב, והוא חברות לפירוק רכבים.

אז למה לא למכור את הרכב הישן?

אז אם הרכב שלך כבר "יצא לפנסיה" או שהלך טוטאל לוס בתאונה, פירוק הרכב הוא הפתרון הטוב עבורך, צריך לגשת למשרד הרישוי עם ת"ז ורישיון הרכב בכדי לבצע את תהליך הורדת הרכב מהכביש,

את השאר תעשה החברה שקונה רכבים לפירוק, אם הרכב מושבת הם אפילו יגררו אותו בשבילך ולך נותר רק לקבל את הכסף ולהיפרד לשלום מהמכונית.

פירוק רכבים במחיר טוב!

ישנן תקנות קבועות מאת משרד התחבורה בקשר לתמורה שיקבל מוכר הרכב הישן.

בביצוע עסקת מכירת רכב עבור פירוק רכבים מחיר המחירון אינו המחיר, אלא, בממוצע 8-10% ממנו. המחיר תלוי בגיל הרכב, במצבו, ובסוגו.

כאשר מדובר ברכב עומד, כמו לדוגמה, רכב לאחר תאונת דרכים, או רכב עם בעיות חשמליות או מכניות, העוסקים בפירוק מכוניות אף יגררו את הרכב על חשבונם.

במקרה ששווי הרכב נמוך מאד, ניתן לבצע את עסקת ברטר. המוכר נותן לסוחר את הרכב, והוא גורר אותו על חשבונו.

בעל הרכב הישן יקבל בעסקה מחיר טוב לעומת מכירתו בשוק הפרטי.

כמו כן, העסקה תחסוך זמן יקר: שקונה הרכב לא יעמוד על המיקוח ולא יבדוק את הרכב, אלא ייתן הצעת מחיר, ישלם במזומן עבור הרכב, וייקח אותו.

מגרש פירוק רכבים- מי מעוניין בו?

כל בעל רכב ישן מכיר את המצב בו במקום שהרכב משרת אותו, הוא משרת את הרכב.

הרכב אמנם נוסע, אך פעמים תכופות מידי דרושים תיקונים שונים עקב הבלאי המואץ של הרכב.

מחירי התיקונים מתייקרים, ומצטברים להוצאות מרובות: הרדיאטור לא עובד, האלטרנאטור דרוש החלפה, שוב לא מצליחים להתניע את המכונית…זאת, בלי לכלול את ה'הוצאות השוליות' כגון הטסט השנתי.

מגיע שלב בו נוכחים לראות שההפסדים שיש מהרכב עולים על התועלת ממנו, ומחליטים להיפטר מהרכב. יש החושבים שאף אחד אינו מעוניין ברכב הישן, אך מגרש רכבים מוכיח אחרת.

 

 

Comments are closed.

Scroll To Top
  ‪Google+‬‏