פירוק מכוניות חלקי חילוף

פירוק מכוניות לחלקי חילוף – מי מעוניין בחלקי חילוף?

כאשר אחד מחלקי הרכב מפסיק לתפקד, יש להחליפו מיידית. אחת הדרכים להשגת מאגר גדול של חלקי חילוף, היא ממכוניות שפורקו. לאחר פירוק מכוניות חלקי חילוף שהנם במצב טוב נמכרים ללקוחות השונים.

ישנם מוסכים הקונים אותם כדי לחדש את מלאי חלקי החילוף שברשותם, ולמכור אותם הלאה. ישנם כל כך הרבה דגמי מכוניות בפיתוחים טכנולוגיים כיום, שקיים מגוון גדול ביותר של חלקי חילוף. לא תמיד יש למוסך את החלק הספציפי אותו הלקוח מחפש, ולכן, לעיתים הם יפנו למגרש לפירוק מכוניות כדי למלא הזמנה מסוימת של אחד הלקוחות שלהם.

יש גופים שונים נוספים המתעסקים עם חלקי חילוף. וכן, לקוחות הפונים אל המגרש לפירוק מכוניות באופן ישיר ופרטי, וקונים לעצמם את חלקי החילוף הדרושים.

חלקי החילוף לרוב דורשים חידוש ושיפוץ יסודי, כדי שיתפקדו ברכב הבא. לאחר שנים רבות של שימוש בהם, השיפוץ חשוב, ובמיוחד אם הם ניזוקו בתאונת דרכים, וכדומה. כשרוכשים ממגרש פירוק מכוניות חלקי חילוף, כדאי לברר האם הוא מספק אחריות מלאה לחלקי החילוף שמוכר.

פירוק מכוניות לחלקי חילוף – כדאי למכור

למרות שקשה להיפרד מרכב ששירת אותך שנים רבות, כדאי לבעל רכב ישן למכור את רכבו לפירוק, בשלב בו הוא מרגיש שהוצאות הרכב עולות על שוויו. כך, הוא יקבל סכום כסף נאה על רכבו, שכנראה לא יקבל מאף לקוח פרטי.

מדובר ברכב שהביקוש אליו אינו מרבי. על ידי מכירת חלקיו, מרוויחים שני הצדדים מן העסקה; המוכר מקבל סכום סמלי בעבור סחורה שאין לו צורך בה ושלא יצליח למכור בשוק, בעוד המוכר נהנה בעסקי חלקי החילוף. פירוק מכוניות לחלקי חילוף, מהווה פתרון ירוק לסביבתנו, שכן מדובר במחזור. זאת ועוד, כי על ידי פירוק מכוניות ישנות אלו, אנו מבטיחים את ביטחון ילדנו, שכן מכוניות אלו יוצאות מכלל שימוש ומורדות מן הכביש לאלתר. עזרו לנו להפוך את סביבתנו לירוקה יותר, בטוחה יותר – ולהרוויח מזה גם קצת כסף.

 

צור קשר




    WhatsApp איך אפשר לעזור ?