גרר תל אביב

גרירה בתל אביב ומציאת חניה


כידוע התחבורה בעיר תל אביב תמיד צפופה ושלא לדבר על למצוא חנייה באמצע יום עמוס אנשים. ישנה תופעה החוזרת על עצמה והיא הגרירה בתל אביב, לפעמים אתה יכול למצוא את עצמך חונה בחניה בתוך העיר, וכשתחזור אחרי כמה שעות תעלם לך המכונית.


לכן בהיותך מגיע לעיר תל אביב עם רכב, עלייך לשים לב שחנית במקום המותר לחניה בעיר ולא במקום שתמצא את עצמך נגרר ממנו . עדיף לא לעשות לעצמך הנחות מיותרות ולומר לעצמך שזהו מקום נידח או שפה לא יתפוס אותי שוטר. לידיעת רבים מאתנו אין דבר כזה מקום נידח בתל אביב, במיוחד אם זה במרכז העיר כשבאזור זה מספר החניות קטן, כיום כל חניה אפשרית ברחבי העיר נתפסת במהרה בעקבות הביקוש והידיעה כי אם תחנה במקום אסור רכבך יגרר.



זמינות הגרירה בתל אביב


הגרירה בתל אביב לא עושה הנחות לאף אחד, אתה עלול למצוא את עצמך בתוך דקות ספורות נגרר, משלם קנס, וגוזל מזמנך זמן יקר בהחזרת רכבך. הגרירה פעילה 24 שעות ביממה, ברגע שרכב נמצא מיועד לגרירה גם באמצע הלילה הוא ייגרר, ובנוסף הגרירה בעיר תל אביב מוגברת יותר משאר הערים בכדי להגביר את המודעות בעיר לחנות במקומות המותרים, ולא לגרום בעיות תנועה, צפיפות וכדומה, המקשים על התחבורה הסוערת בעיר.



החנייה בתל אביב


כולנו נתקלים בבעיה שאנו נוסעים לעיר תל-אביב ולא מוצאים חניה לחנות את רכבנו. על כן לפעמים אנו נמצאים בפלונטר, ומחנים במקום שאסור, כמה שהמצב ניראה לנו יותר פשוט ונוח לפעמים הוא יוביל אותנו למצבים הרבה יותר גרועים, לכן סוף מעשה במחשבה תחילה. כשנגרר רכב בעיר תל אביב ודבר זה קורא לעתים תדירות, הפרוצדורה להוציא את רכבנו היא הרבה יותר גדולה כי כמוכם ישנם עוד כמה אלפים, על כן הגרירות בתל אביב הרבה יותר מסובכות מערים אחרות במיוחד באמצע יום עמוס תנועה שפקחי העיירה מנסים לתת כמה שיותר קנסות וגרירות.



האם עדיף לחנות או לגרור?


עדיף לחנות במקום מרוחק ובטוח, מאשר להגיע למצב לא נעים שמקשה עלינו יותר. תל אביב היא בין הערים העמוסות ביותר בתנועה, כמו כן החניה בכל מקום מאד מצומצמת ולכן קיימות בה בעיות חנייה, דבר הגורם לרבים מאתנו לעבור על חוקי החנייה בעיר, על כן עיירת תל אביב מצאה לנכון להגביר את אזהרת החנייה במקום אסור, ואף הגבירה את כמות הפקחים בעיר שיהיו אחראים על גרירות בתל אביב. ועל זאת מכיוון העומס בגרירות לפעמים יכול רכבנו להינזק עקב המצב הלחוץ המקשה עוד יותר על התנהלות התחבורה בעיר. לפעמים כשהדבר חוזר על עצמו עם אותו רכב הקנס אף גודל, כי הערת אזהרה כבר מקבלים בפעם הראשונה וזה לפי מצב רוחו של הפקח כמובן.



גרר תל אביב - לא רק לתושבי העיר


שירותי גרירה קיימים בכל רחבי הארץ, והחברות עצמן גם הן מתפרסות על מקומות רבים, כדי שיוכלו להגיע במהירות המרבית ללקוחות הממתינים. על פי זאת, שירות גרר בתל אביב יספק שירותי חילוץ וגרירה, תיקונים ושירותי דרך נוספים לא רק לתושבי תל אביב והסביבה.



אמצעי מניעה וזהירות


תמיד עדיף למנוע את הצורך בשירותי גרר. בחורף, בכדי שלא להיקלע לתאונות דרכים, חשוב לנהוג בסבלנות. יש לשמור על בטיחות הרכב ועל תקינותו, כדי שלא להיתקע עימו עקב תקלה מכאנית. כל שלושה ארבעה ימים חשוב לבדוק בבוקר שמן ומים, לוודא שהמנוע קר, ושהרכב נמצא במצב מאוזן. השלב הבא, הוא בדיקת חריצי הצמיג, מינימום 2-3 ס"מ לעובי הסוליה. כדאי שתמיד יהיה גלגל רזרבי ברכב, כדי שלא להזדקק להזמין שירותי גרירה רק עבור החלפת צמיג. במקרה בו נמצאים בתל אביב, ויש צורך להזמין שירות גרר בתל אביב, חשוב לנסות להזיז לשוליים את כלי הרכב, כדי שתתאפשר בכביש תנועה זורמת וחופשית. כשנמצאים בעלייה, אפשר בזהירות לדרדר מעט כלפי מטה, לנסות להגיע לשוליים, ושם בבטיחות להמתין לגרר. מומלץ שלא לשהות זמן רב מידי ברכב סגור, כשממתינים לגרר, כדי שלא להינזק במקרה בו נהג לא זהיר ירד לכביש. אם קיים מעקה בטיחות, רצוי לחכות מעבר לו.

צור קשר

052-2250694  

צור קשר




    WhatsApp איך אפשר לעזור ?