קונה רכבים לפירוק בשפרעם

קונה רכבים לפירוק בשפרעם:


הצוות המקצועי של חברת שלמה ביל יגיע עד שפרעם על מנת לעזור לכם לקבל את הפתרון האופטימלי עבור הרכב שלכם. לכן אם רכבכם נפגע בתאונה, אינו כשיר לנסיעה או אינו בטיחותי, תוכלו למכור אותו לנו ואנו נעשה בו שימוש חוזר.

על מנת למכור את רכבכך לפירוק עלייך לבט את רישיון הרכב במשרד התחבורה ולמלא טופס לביטול רישום הרכב במשרד הרישוי.

 

יתרונות מכירת רכבכם לקונה רכבים לפירוק בשפרעם:



  • מכירה מידית, בטוחה ומשתלמת – מומחה החברה יגיע אליכם ישירות, יבדוק את הרכב ויתן הצעת מחיר הוגנת. במידה ותרצו לבצע את העסקה ניתן יהיה לבצע אותה על המקום ותקבלו כסף במזומן עבור רכבכם ובכך תחסכו לעצמכם הרבה כאב ראש של מיקוח, פרסום או התמודדות עם טלפונים מקונים פוטנציאליים.

  • שמירה על בטיחונך האישי  – ידוע לכולנו כי נסיעה ברכב חדש בטוחה יותר מנסיעה ברכב ישן שיכול להתחמם או שאחד מחלקיו יכול להפסיק לעבוד באמצע הנסיעה.

  • שמירה על איכות הסביבה – ידוע כי רכב ישן שעולה על הכביש גורם לזיהום אוויר רב מאשר רכבים חדשים וחשמליים. בנוסף על ידי מכירת רכבך לפירוק בעצם תסייע במחזור של כל חלקי הרכב ובכך תחסוך תהליכי ייצור מאפס שמזהמים את הסביבה  ותסייע בצמצום הפסולת. 


הצוות של שלמה ביל יגיע אליכם לשפרעם עם הצעת מחיר אטרקטיבית. לפרטים נוספים פנו אלינו במספר 052-2250694 או השאירו פרטים ונשמח למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור הרכב שלכם.

צור קשר

052-2250694  

צור קשר




    WhatsApp איך אפשר לעזור ?