מכירת רכבים אשקלון

מכירת רכבים אשקלון

מכירת רכבים אשקלון- בדיקת הרכב

מכירת רכבים אשקלון, כמו גם בכל מקום אחר, יכולה להתבצע באופנים שונים. כל אחד, על פי צרכיו והכסף אותו הוא מוכן ויכול להשקיע אצל קונה רכבים, יחליט מה המתאים לו ביותר: רכב מחברת ליסינג, עסקת טרייד אין, רכב מיד ראשונה מהיבואן, רכב יד שנייה מאדם פרטי, או קניה דרך סוכנות רכב.

לפני מכירת רכבים אשקלון, חשוב לקחת את הרכב לבדיקה מקיפה אצל מוסך מורשה, אמין ומקצועי. מצד המוכר, עליו לדעת כמה באמת שווה רכבו, כדי שלא יבקש מחיר מופרז העלול להרחיק את הקונים. מצד הקונה, הבדיקה חשובה כדי לדעת שהמיקח שהוא מבצע אכן טוב ושווה. סוכנויות רכבים מאפשרות לרוב נסיעת מבחן ברכב, וכדאי לנצל את ההזדמנות.

מכירת רכבים אשקלון- לקנות חדש או מיד שניה?

בקניית רכבים, עולה השאלה, האם להשקיע ברכב חדש, או לקנות משומש? לרוב, התקציב משחק תפקיד חשוב. רכב חדש הינו יקר יותר. מנגד, ניתן לממנו בעסקת טרייד אין, בו מוסרים לחברה את הרכב הישן, ותמורתו, מקבלים הנחה על קניית הרכב החדש. לחלופין, ניתן לקנותו בליסינג פרטי או מימוני, ואז משלמים עליו בתשלומים במשך כמה שנים.

רכב מיד שנייה אמנם זול יותר, אך קשה לדעת עד כמה באמת היה מתוחזק היטב. כאשר קונים מחברת ליסינג רכב שהיה אצל לקוח אחר בתקופת הליסינג, לרוב הרכב טופל היטב, ובמקרה הצורך, תוקן במוסכים מורשים ומקצועיים. 

צור קשר




    WhatsApp איך אפשר לעזור ?