פירוק מכוניות באשדוד

פירוק רכבים באשדוד- מידע כללי


פירוק מכוניות באשדוד איננה אופיינית לאשדוד בלבד. מכירת מכוניות לפירוק נהייתה נפוצה יותר בשנים האחרונות, בעקבות עליית המחירים בעולם בתחום המתכות בעולם בכלל, ובפרט, מחירי הברזל. פירוק מכוניות מסייע לעניין, בכך שמספק לתעשיית הברזל חלקי רכבים שאינם עוד שימושיים. הם מותכים, ומשמשים כחומר גלם לרכב הבא. באופן זה, מופחת הצורך בהפקת ברזל- תהליך לא פשוט ואף יקר. בארצנו, בה הברזל הנו מחצב נדיר, כל תרומה למחזור חשובה.


על מגרש לפירוק מכוניות להיות מורשה. ניתן לקבל מידע על מגרשים עלו דרך אתרי רכב באינטרנט. שווי הרכב נקבע על פי משקלו וסוגו, ואנשי מקצוע שונים מספקים את ההערכה לכך.


כאשר הרכב מושבת מכל סיבה שהיא, יש צורך בחברת גרר שתביא את הרכב למגרש. ישנן חברות גרר המציעות ללקוחותיהן לקנות מהן את רכביהם.


מכירת מכונית לפירוק משתלמת לבעל הרכב: הוא מתפטר מרכבו הישן או המקולקל; הוא לא צריך לדאוג שייקנס מהעירייה בעילה שרכבו מהווה מפגע בטיחותי; ולבסוף, הוא מרוויח סכום כסף הגון.



פירוק מכוניות באשדוד- לא רק עבור תושבי אשדוד


עסקת פירוק רכבים באשדוד איננה מיועדת רק עבור תושבי אשדוד והסביבה. כל המעוניין להביא את רכבו אל מגרש לפירוק רכבים באשדוד מוזמן לעשות זאת. כדאי לברר האם בעל המגרש מוכן להביא את הרכב אליו בעצמו או על ידי שליח.


חשוב כי כלל הציבור ירתם למשימה של פירוק מכוניות, ולא רק באשדוד. מלבד הטבות כלכליות לשני הצדדים בעסקה, והיתרונות הירוקים, ישנם בונוסים נוספים. למשל, בטיחות שלנו עולה שכן רכבים ישנים אלו יוצאים מכלל שימוש ומורדים מהכביש לאלתר. יתרון נוסף, הוא בעובדה כי מכוניות ישנות אשר יכולות להיות מיועדות לפירוק, ותופסות מקומות חנייה, מפנות את המקום לאלו הזקוקים לחנייה באמת. על ידי פירוק מכוניות אלו, אנו מבטיחים כי ברחובות אשדוד יהיו קצת יותר מקומות חנייה, לרווחת התושבים והציבור בכלל.

צור קשר

052-2250694  

צור קשר




    WhatsApp איך אפשר לעזור ?